søndag den 4. september 2011

Endnu et loppemarked

I næste uge skal jeg bruge tid på at sortere og rydde op i skabe og skuffer.

Jeg gider godt nok ikke, men ved jo, at det næsten er som en forløsning, når det er overstået. Jeg ånder frit og bliver bare så glad, når der er bund i bunkerne. Det er egentlig mærkeligt at det er sådan, men jeg ved, at jeg ikke er den eneste, der føler befrielse og får ny energi, når der er sorteret og smidt ud.

Det bedste af det, jeg ikke skal bruge mere, tager jeg med på loppemarked i Aarhus. Loppemarkedet i Mårslet var en stor succes og kunne jeg gentage den, vil det være helt fantastisk.

Du finder mig på stand 312 og jeg medbringer bl.a.

Drengetøj, overtøj str. 10-11 år
Pige/teenagertøj/overtøj str. 14 år
Dametøj/kjole/sweater str. 38-40
Sko, basketstøvler, Billi bi støvler, Ecco støvlet med hæl (hot fra sidste sæson)
Lidt kontor-tilbehør (brevordnere osv.)
Kurve, picnic-kurv, blomsterkurv

og alt det andet som fx smykker og tørklæder til store og små.

Jeg glæder mig til at sælge - for det er både sjovt og hyggeligt - og jeg ender altid med at få noget nyt/gammelt luksus med hjem igen..

Ingen kommentarer: